Nu ska jag ha Fredagsmys!

Pappa kom hem med jättegoda chips från ICA Maxi idag, rotfruktschips tror jag att de heter och det var chips gjorda på Sötpotatis, rödbeta, morot och palsternacka.. 
Låter lite suspekt kanske, men de var hur goda som helst!
Så jag får försöka se till att ingen annan äter upp chipsen innan mig. Kanske kan locka de andra med lite glass? Fast det vill jag ju ha själv också. Hm..
Iallafall, är trött som ett ålderdomshem och vet inte hur länge jag blir vaken ikväll. Känns som att det enda som kommer kunna hålla mig uppe är en riktigt grym film.
(avbrott i skrivandet för att kolla in tvplaneten.se)
Jippie!
Fight club börjar klockan 10 på ettan och sedan är det Roast på berns klockan 12!
Blir nog vaken ett tag inatt ändå.
Bilden (lite mysko motiv, Nea vad var det meningen att du skulle fota här?) tror jag är från en av alla gånger vi har spelat WII? Am I right?
trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nu är det dags för freeeeedaaaagsmyyyyyyys <3

2009-10-23 @ 19:13:43
URL: http://hannafransson.blogg.se/
Postat av: linnéa

nä vad gullig bild!

jag vet inte, ibland kan jag få lite ryck :D

2009-10-24 @ 17:57:16
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0