Nä.. Nu blir jag allt lite sur.

jo, för när man har satt sig tillrätta i soffan, hällt upp téet och tagit fram B&J glassen (den ska självklart ätas direkt ur burken så en skål är bara onödigt). Tror ni inte då att jag först lyckas tappa skeden på mattan så att glassen och mattans "hår" byter plats? Och i samma veva lyckas välta min (tomma) tékopp så att det säger *pang bom och kras* och det ligger tusen små porslins bitar över det annars så porslinsbits fria govet.
Juhupp, trevlig Tisdag på dig också liksom.
Men sånt händer väl?
Nu ska jag iallafall äta upp min glass så datorn åker bort, annars lär väl hela den vara täckt av B&J sörja inom en snar framtid..
Och det vill vi väl ändå inte?
Tjinken!
P.S: Är inte skorna på denna bild från Chanels visning bara så underbara?!
Note to self: Varför tittar jag alltid på sådana här bilder när jag ändå inte kan köpa det som finns på?


Kommentarer
Postat av: linnéa

:o var det min turkosa kopp som gick i kras?

2009-10-07 @ 22:17:37
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0