Med stapplande steg

Bedömning av dagens nya pluggteknik..
5+ !

Superbra sätt att fokusera på! Gick till mitt favorit café, satte mig i mitt favorit hörn, köpte en supergod lunch + kaffe latte, smällde upp datorn och började skriva. Gick som en dans, just det att man inte har samma tillgång till internet är verkligen super!
Fick gjort massor på min samhälls uppsats och även lite spanska så jag är jättenöjd med dagen so far.
Nu ska jag snart till friskis med mamma och köra slut på mig själv, sedan blir det antingen film eller utgång ikväll. Får se hur mycket krafterna räcker till..  
Och imorgon blir det nog samma visa igen, plugg i mitt hörn. Jag känner att det här höstlovet kommer bli dyrare än vad höstlov brukar vara.

För övrigt så står en ultra spännande efterrätt på menyn idag. Ska bli gottgott, och om ni är riktigt snälla så kanske ni kan få ett litet smakprov senare..

   


Det bästa för att hålla koncentrationen på topp!

Tjingeling<3


Kommentarer
Postat av: linnéa

kanske borde testas sen när man har jan hos sig...

dejt kurt och jan emellan?

2009-10-27 @ 21:21:10
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0