Lift your sight, you might be surprised of what you se..

Jag har kommit på en grej.. (haha! ovanligt va?) Och det är att man eller iallafall jag ofta lägger märke till nya saker som säkert har funnits där i alla 16 år som jag har bott här. Men jag har liksom aldrig lyft blicken några meter för att se dem. Förstår ni hur mycket man måste gå miste om varje dag!? Tänk att man efter 16 år fortfarande kan ha saker kvar att se i en inte allt för stor stad.
Det är faktiskt ganska otroligt, men samtidigt lite kul eftersom det måste ju betyda att det kommer ta ett tag innan jag tröttnar. För änsålänge har jag inte sett allt som finns att se. bra fundering va?
****************

Om ni undrar varför jag gör konstiga stjärnor vid varje stycke så beror det på att det inte funkar att göra mellanrum mellan dem. Allting trycks liksom ihop när jag sedan publicerar inlägget, fast det kanske bara ser ut så på min dator?


****************

Iallafall, den där funderingen kanske bara var min överpluggade hjärnas sätt att berätta för mig att det räcker med pluggande för idag?
Och det tycker jag låter jätte bra.
Och förövrigt så hade jag ett par jätteroliga bilder på G men eftersom att min kära lilla dator sladd ännu en gång har fått fötter och gått iväg någonstans så kan jag tyvärr inte dela med mig av dem idag. Får väl påbörja en skallgång av den senare för såhär kan vi väl inte ha det?
Look up, all the sudden Big Ben might be there next to you. Just as in your dreams..
(Linnéa, hoppas att du fattar vinken ;) )
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

:O

ÄR VINKEN ATT JAG EGENTLIGEN BOR I LONDON?! :'D!



hehe, vad var det du såg i Helsingborgs vackra sky idag då? :o

<3

2009-10-06 @ 18:54:26
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0