Let me tell you..

Hejsan!
Spotify fullkomligt sprutar ur sig musik just nu, härligt härligt! Som vanligt vet jag aldrig vad jag ska lyssna på så nu har jag laddat ner tidningen Rolling Stones lista över de 500 bästa låtarna genom tiderna och ja. vad ska man säga, ibland undrar jag hur vissa kan vara så musikaliska som de är, helt otroligt!
Det är verkligen en förmåga som jag önskar att jag hade, musikalitet. Men Nope, inte här. Jag kan knappt sjunga bä bä vita lamm ordentligt..
Nu började visst Dusty Springfield sjunga You don´t have to say you love me. Underbar låt.
Ska ner till friskis och ta ett besök på gymmet med mamma sen när hon kommer hem. Ska bli skönt att få röra lite på påkarna! Hoppas bara inte att min kära maskin är upptagen *grrr* då blir jag inte glad..
Nä nu ska jag fortsätta plugga företagsekonomi (kuligt va??) sarkasm kära vänner.. Sarkasm..
Tjingeling<3
*Klick*

Kommentarer
Postat av: Anna

Halloj vännen !Allt bra? Puss <3

2009-10-13 @ 19:53:48
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0