Knäckeböd med rostbiff och avokado = Mitt nya godis (nästan)

Tror inte att man förstår hur gott det verkligen är?! Men att säga att det skulle vara mitt nya godis är kanske att ta i? Jag pratar förstås om rubriken..
Detta lilla fenomen är underbart och borde provas av allt och alla snarast!
Volleyboll dag med skolan idag, gick ganska bra. ingen allvarligt skadad bara lite sura miner under en av matcherna, tror att mitt lag slutade 5:a av 8 och det är väl godkänt ändå?
Iallafall, bollsporter (läs; fotboll) föredrar jag att titta på, inte medverka i men visst det kan vara kul ibland.
Nu väntar någon timme med uppsats skrivande och sedan har jag bestämt mig för att inte plugga mer idag. Mitt huvud känns lite utanför sin toppform så varför anstränga det för mycket.
Imorgon ska jag och tjejerna från klassen på Fame på BIO, hoppas hoppas att den är bra! Känner verkligen för en feelgood film nu.
Sen är det Fredag och loov! Älskade söta rara lov!
Nä, nu ska jag sluta tjattra och återgå till klimatologin..
*******************************************
bild på min vackra stad!
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0