Jimmy Choo anyone?

Ingen kan väl ha missat att allas vår älskade Jimmy Choo ska göra en kollektion för H&M?
Äntligen säger jag som är helt head over heals förälskad i hans designer!

Här kommer ett antal godingar som jag föll pladask för (de behövde inte ens gå förbi mig två gånger!) haha!
 

 

 

 



Och tillsist det absolut snyggaste i hela kollektionen...


Shit, de är ju som ett konstverk, som en tavla, som typ de snyggaste skor jag någonsin sett..
Äh, vad sjutton. Jimmy Choo borde helgon förklaras.

Toodles!


Kommentarer
Postat av: linnéa

WAAAAAAAAAAH!

snyggisar!

hur länge finns alltihopa kvar i malmö?

:D

2009-10-27 @ 21:19:44
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0