Go o gla´kexchoklad (uttalas inte chex!)

Hola Amigos!
Ligger i matkoma, om det finns något som heter så,  och försöker frenetiskt att smälta middagen som ligger och guppar i magen. Soffan är just nu en väldigt bra kompis till mig ska ni veta, och Pappas Korvstroganoff med ris till är sådär god så att man bara inte kan sluta äta. Och vad händer då?
Jo man hamnar i matkoma á la Emma!
********************************
Är det förresten någon som kan ha en aning om varför det knastrar konstigt i min nacke när jag vrider på huvudet? det gör inte speciellt ont, men det låter ju hel mysko. Ungefär som att något krossas under en handduk (?!)
Tänkte att det kanske inte borde låta så?
*******************************
trots min överfyllda mage så kommer jag nog inte kunna hålla fingrarna borta från Dumleskålen som bara står och är Dum (haha ordvits där!) på soffbordet.. För det vore väl synd om alla stackars Dumle om ingen åt upp dem?
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0