Försöker verkligen.

Plugga psykologi när någon här utanför envisas med att spela (asdålig) technomusik på högst volym, men det är inte enkelt kan jag nu meddela er. Tur då att jag hann med ganska mycket innan det började dunkas i väggarna..
Känner mig konstigt nog helt lugn inför provet imorgon, vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt. Lite nervositet säger ju alla att det ska vara bra men jag vet inte.
Tidigare var jag alltid så otroligt nervös inför prov men nu vet jag inte vad som har hänt!
Visserligen är det rätt skönt att slippa vara så nervös att man knappt kan sova dagen innan prov.
*************'
Nu måste jag nog börja plocka upp lite här, det ser för jäkligt ut på mitt rum och så kan vi ju inte ha det?
tjingeling<3

Just det!
Glömde ju att berätta om hur det gick på Yogan idag.
Och jag kommer att ha väldigt ont i väldigt konstiga muskler imorgon, för idag har vi stått på huvudet (nästan iallafall), försökt nudda fötterna med händerna och legat som kobror..
Men det var väl roligt att få prova på det också antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0