En glass utan glassmaskin.

Jag har gjort egen glass! Japp japp, så här lång tid tog det innan jag försökte mig på att baka igen (ni kommer ihåg mitt lilla missöde häromveckan?)
Och idag blev det då en semifreddo med hallon och Daim..  mumsmums. Den ska förhoppnignsvis ätas upp imorgon, lagom till Idol!
Linnéa har fått mig smått beroende av ett spel på Facebook (nej, inte framville) utan Café world. Typ samma sak som Farmville. Men eftersom att jag kär en våga vägra farmville kampanj så spelar jag då detta spel istället. Helt sjukt vad beroende framkallande det är..
Mamma såg helt konfunderad ut häromdan när jag helt plötsligt skriker att jag har glömt att titta till min triple raspberry cheescake och min ugnsgrillade kyckling och helt tokig slänger upp datorn (skärmen gick nästan av).
Får nog snart börja med någon våga vägra Café world kampanj också.. Men det kan väl vänta ett tag?
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA! det är så galet beroendeframkallande att det är läskigt! <3

2009-10-15 @ 21:36:20
Postat av: linnéa

btw that was from me! :'D

2009-10-15 @ 21:36:51
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0