Den där förpackningen har åkt fram ur frysen igen.

Ja kära läsare. Burken som jag syftar på är såklart en B&J, vad annars?
Slö tittar på TV när jag egentligen borde plugga Psykologi, men eftersom att jag hela eftermiddagen (jag kom hem från Göteborg vid tre-tiden) har försökt plugga och inte kunnat fokusera och koncentrera mig överhuvudtaget så tänkte jag att jag nog inte kommer kunna göra det nu heller. Men jag tror att jag kan allting ganska bra så jag repeterar bara det sista imorgon innan provet på Tisdag..
Ja och på tal om imorgon så ska jag på Yoga med skolan under förmiddagen. Trevligt trevligt, vet bara inte vad man har på sig medans man gör Yoga? Mjukisbyxor? Fast mina absolut bästa mjukisbyxor är det hål i så det kanske inte är så bra?
Eller funkar ett par träningstights och en t-shirt?
Och har man gympaskor eller har man bara strumpor på sig?
Haha!
Det märks att jag inte går på Yoga speciellt ofta.
Om 4 minuter (!)  ska jag se Top Model och TV-Kvällen kan nu se sig som inledd och soffan kan förvänta sig att jag blir kvar här tills det är läggdags.
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Anna

Ben & jerry in our <3!

2009-10-13 @ 19:52:57
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0