clearly, I'm not one of that 2 % ..

Har ni någon gång försökt att lösa Einsteins gåta?
Ett tips.. Försök inte, det är helt beroendeframkallande när man väl börjat (speciellt om man är envis och vägrar ge sig.)
Men för all del, om ni känner att hjärnan behöver motioneras lite så Googla på Einsteins riddle. Och meddela någon tidning om ni lyckas lösa den (utan att först googla på facit) för då tillhör du nämligen de 2% av världens befolkning som Einstein förutspådde skulle kunna lösa den..
Jag har nu suttit med den här J*kla gåtan i en timme.. Och jag som trodde att jag var smart.
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

i'm on it!

berättar när jag ger upp, heh :)

2009-10-22 @ 17:38:30
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: Hanna

EMMA!! Fransson har gjort det :D:D:D Efter sju timmar, men ändån (a) haha <3

2009-10-23 @ 13:27:04
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0