Bakar kladdig kladdkaka

Tjena tjena!
Håller på förfullt och bakar en kladdkaka till pappa som fyller 49 år idag. Grattis Grattis!
Tycker alltid att det är lika svårt att veta när man ska ta ut kakan för att den ska ha rätt kladdighetsgrad, ni vet så att den liksom rinner ut när man skär i den (och nej jag vill inte ha den ogräddad, bara inte helt färdiggräddad) och med mycket grädde till!
FYI nu är den klar och uttagen ur le ugn, looking good!

Ska sätta igång med mitt lilla berg av läxor nu, det måste ju faktiskt bli gjort någon gång eller hur?
och eftersom att denna dag har bestått utav en och en halv lektion så skulle det kanske vara på sin plats med lite skolrelaterade saker..
hugs from this side of the computer.
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

grattis från mig, hihi!

spara lite av den där kakan va...

2009-10-20 @ 19:38:08
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: hanna

haha, ditt egoistiskafetto. Du tänkte inte tanken att jag ville smaka? Efter allt jag har fått stå ut med idag?

2009-10-20 @ 22:14:02
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0