Baka baka liten kaka.

Halloj!
Solen värmer just nu min rygg där jag sitter i fåtöljen och fixar finliret på min Samhällsuppsats.. Snart klar, snart klar.
Sedan börjar jag nog med Geografi uppsatsen + att det blir lite Engelska glosor som ska läras in, tråkigt, men samtidigt måste det göras förr eller senare.
Mamma opererade handleden i Lund igår och har nu gips upp över armbågen, så jag får agera springhäst här hemma. Idag har jag bl.a. bakat en Sockerkaka med äpple i (á la Leila bakar) och gjort en fruktsallad. Är jag en snäll dotter eller vad?!
Nu har vi precis ätit varsin bit av kakan och jag menar allvar när jag säger att den smakade obeskrivligt gott! knepigt att en kaka som är så lätt att baka kan smaka så gott.
Nä, nu får jag återgå till skrivandet.
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0