A room with a view.

Mm, mat är gott! Så är det bara och alla som säger något annat har fel. Fel. Fel.. haha!
Ja, jag har precis ätit middag och idag gjorde vi Thaimat med lax i. Det var jätte gott, som Mat-Tina hade sagt.
Är egentligen jätte trött, men samtidigt har jag en hel drös med överskottsenergi som bara måste komma ut. Lite knepig kombination det där, tycker ni inte det?
Hade nog gett mig ut på rajtan tajtan ikväll om det inte var som så att Fransson hade varit någon annan stans (gud vet var) och inte kunde följa med mig. Nä lite ändring på det får det allt ta och bli!
Har stått på min balkong och tittat ut över husen i kvarteret. Insåg att när det är vinter och när det är mörkt och alla har en massa ljus tända, så har man väldigt bra insyn hos grannarna. Rätt kul faktiskt (Emma leker spion)
t.ex. så var det precis en tjej som började äta med händerna helt plötsligt. Trots att det faktiskt satt två andra vid bordet som såg något förvirrade ut.. Och det bor även ett äldre par tvärsöver som nästan alltid sitter och äter middag ihop, med tända ljus och annat mysigt och skålar och har sig. Super gulligt!
Grilla marshmallows och dricka varmchoklad vill jag göra nu. Marshmallow grillningen hade gått bra om vi hade haft marshmallows (eldstaden har vi redan) och den varmachokladen hade gått bra om vi haft kakao.. Så det får nog bli en annan dag.
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0