yup, här var det prov på G

Mitt bokberg..
Imorgon står det fruktade matteprovet och knackar på dörren. Och det läskiga är att jag känner precis likadant idag som jag gjorde den Torsdagen innan förra provet också, alltså totalt säker på allting. Men sedan kom provet och då var det ju såklart så att jag inte kunde allting då. Så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka känslan av att kunna allting? Kan jag det eller är det bara en illusion? haha!
Ska bara glo igenom det sista nu iallafall, för att börja råplugga nu lär väl knappast göra saken bättre.
Har precis ätit en dundermiddag med Lax och couscous, min mage har växt till sin dubbla storlek och jag funderar på om glassen i frysen är uppäten av någon annan. Ska nog gå och titta efter.
Trevlig kväll!
Tjingelin<3

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag håller tummarna för dig att matteprovet går bra.



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en fortsatt härlig kväll.

2009-11-12 @ 20:02:27
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0