Som ett getingstick.

Ungefär så kändes sprutan mot den lilla svininfluensan. Alltså inte så farligt, men däremot känns armen otroligt tung. Kan ju knappt skriva på tangentbordet!
Så det blir till att vila i helgen eftersom att vi fick strikta direktioner på att vi inte fick träna eller göra något sånt i helgen. Skönt egentligen..
Innan vaccinationen köptes den underbara åh så älskade kavajen på MQ, Yeey!
Nu är den min och hänger så fint på en galge fullt synlig mitt i mitt rum. Jag kan ju inte bara hänga in den i garderoben sådär direkt.
Efter vaccinet träffade jag Åhlin på stan och vi gick till Espresso house och fikade lite, babblade mycket och sen gick vi vidare på en "titta i affärer tur". pekade ut alla getingar och gurkor i stan också haha!
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0