Romeo loved Juliet.

Hejsan!
tog en titt på besöksstatistiken och såg att ni inte har lämnat mig här trots superdålig uppdatering! Tack kära bloggpolare!
Nu har poletten för Företagsekonomin trillat ner, tjohej! Fick något mystiskt skrattanfall när jag insåg att det var där problemet låg och mamma trodde nog att jag hade gått bananas eller något.. Hoppas Hoppas att provet imorgon går bra!
Ikväll blir det TV:kväll, och dessutom ska jag försöka förklara för min hjärna att det bara är att vänja sig vid att ha såhär mycket att göra. Problemet är att det går emot hjärnans principer lite grann.
Nä, nu ska jag gotta ner mig med en sprillans ny Lindt Sea Salt choklad! mm...
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0