Modem hit och modem dit.

Är så fruktansvärt trött på Com*** modem just nu! Det krånglar varenda gång jag ska in på internet här, fattar inte varför?!
Så frustrerande..
Men, Positiv som jag ju alltid är *host host* så passade jag och mamma på att skruva upp en ny supersnygg hylla från  MIO på väggen vid mitt skrivbord. Ska bli skönt att kunna lasta av saker på något annat ställe än på skrivbordet.
***********************
Ikväll är det fotbollsgalan på TV. Undrar om nationalskatten Zlatan får en guldboll även detta år? Skulle helt ärligt bli förvånad om det var någon annan som fick den..
Brukar förövrigt vara ganska kul att kolla på galan, kommer ni ihåg när Lagerbäck och Co hade gjort den där take that låten till Zlatan?
I wan't yoiu back for good tror jag att den heter.
haha! Skrattar så att jag kiknar varje gång jag ser den (fotbollstönt javisst!)
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0