med kalla fingrar

skriver jag till er. För jag har precis varit ute på en joggingtur! Japp, ni läste rätt. Joggat. I snövädret..
kallt var det men åå så härligt.
Joshua Radin var med mig hela tiden porlandes ur hörlurarna, mm.
Kände att jag behövde ett break i pluggandet och samla alla tankat som bara yr omkring i skallen på mig, men jag skulle ha tänkt på att vantar kan vara smart när man ska samla tankarna i vinterväder. tur för mig att jag hade dragit på mig en underställströja med långa ärmar på.
Jogg jogg.. Jogg jogg
*pust* Håller fortfarande på och återhämtar mig från de tunga 40 minuter av ansträngning. Men som ni ser hade jag iallafall mössan på!
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

alltså, ibland får du sådana knäppar att man undrar vad som hänt.

okej att du ville ha break och få frisk luft, men du tyckte det var HÄRLIGT?!



emma min kära vän, det roliga är att jag inte är förvånad. det är det som gör allting lite roligare. love you still even if you're nutzz <3

2009-11-04 @ 18:54:23
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0