Livet leker.

Geo inlämnad, shA inlämnad, sv inlämnad, spanska gjord och info layout gjord.. Och ett stort plus i kanten för att det är fredag!
Tänk om det inte hade funnits helger överhuvudtaget, jisses. Visserligen hade vi haft en väldigt mycket kortare skolgång. Men hur kul hade det varit egentligen? Nä fy, hemska tanke.
Ikväll vrids helg 'o metern upp till 100 och jag har bestämt mig för att ligga nerbäddad i soffan senast nio. DÅ jäklar! Om jag tar använder "valpblicken" så kanske.. Kanske en snäll liten tomte kommer med en burk glass till mig?
Vad tror ni om den idén?
Förresten jag såg typ årets snyggaste kavaj på MQ idag, höll på att smälla av när jag tog på mig den! Satt som en smäck och jag blev nästan lite tårögd  haha!
Köper kanske den imorgon när jag ändå är på stan för att spruta in lite svininfluensa i kroppen.
Vaccinering står först på schemat och förhoppningsvis slipper jag alla otäcka biverkningar, usch usch..
*smack*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0