Just do it.

Hej på er!
Ruggigt väder ute va? (eller, det kanske bara är här nere?) Promenaden från skolan hem till pappa brukar ta ca 25 minuter. idag tog det en kvart och min fina fina väska från Rom var nog farligt nära att inte längre vara min fina fina Rom väska..
Som vanligt är dagen efter ett lov inte speciellt rolig i skolan, men även där, som vanligt så överlever man. Och tur är väl det för vem hade annars ätit upp all choklad i skåpen här? (haha, en liten hint om vad jag gör just nu)
Men snart om bara en millisekund ska jag börja plugga. Eller kanske två millisekunder, för jag måste ju hinna läsa lite bloggar först!
Vad tycker ni förresten att jag ska börja plugga på? Det roligaste (Info&Layout) eller det tråkigaste (Engelska texter) ??

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0