It's Christmas all over the place.

Godagens!
Har bakat pepparkakor hela långa dagen, med avbrott för lite läxor. Min mage är i samma storlek som en luftballong av all deg och jag har en rödjulstjärna i mitt fönster. Nu känns det som vinter..
Det enda som saknas är snön, för som ni ser har vi bara haft förstadiet till snö här i Skåne.
Imorgon börjar en ny vecka, tjohoo! Eller?
Lite inlämningar och prov som vanligt förstås, längtar redan till Söndag för då är det julskyltning här..
Jäklar vad det ska ätas karameller och tittas på fyrverkerier!
Nu ska jag återgå till mina årsredovisningar.
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

meh emma, jag kollade gossip girl igår, det är måndag idag! :D

2009-11-23 @ 20:41:06
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0