It's a cup of tea.

Måste bara berätta om Brownien som jag åt idag när jag fikade med kusin Emma, så himla god!
Den var bakad i en muffinsform, och när jag valde den trodde jag att det var en vanligt brownie med lite choklad på toppen.
Men när jag sedan började äta så upptäckte jag en liten gottegrop mitt i med chokladtryffel och daimbitar!
Woow!
Skadligt god var den iallafall, tur då att den var ganska dyr. Det hindrar en liksom från att "bara köpa" den..
Ååh, nu blev jag sjukt sugen på en. Men är ju ledig imorgon så jag kanske promenerar ner dit imorgon och köper en till? 
Hur söt är inte den här förresten?!
LV ger en hjälpande hand till världen?
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: fransson

vi kan mumsa tilsammans lundin ^^ ;)

2009-11-19 @ 23:09:29
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0