It´s som kind of magic..

Hejsan Hoppsan!
Idag upptäckte jag (lite efter kanske?) den stora grejen med i.d bare minerals! Helt otroliga produkter, och jag som inte ens brukar ha foundation till vardags är nu helt förälskad i deras puderfoundation med spf 15. Vanligtvis tycker jag att foundation (iallfall de som jag har provat) blir kakiga och det känns som att huden blir instängd, men med dessa är det inte alls så! ååh. Lite dyra kanske, men det är de värda!
Nu sitter jag och äter smörgåsar i soffan, zappar lite mellan kanalerna och just nu är det förkväll som rullar. Någon kock som ska laga mat (vad annars?) ser ganska gott ut. Blir kanske middag ute ikväll, beror på om någon här hemma orkar ställa sig vid spisen. Vi har ju faktiskt en av stans bästa (enligt mig såklart) restauranger precis runt hörnet! härligt att bo mitt i smeten ibland!
Tjingeling<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0