Imitation.

Tjenare!
Trevligt med ännu en Måndag eller vad säger ni?
Slutade kvart i ett idag (lyx!) och gick ner till stammisfiket, för det kan man väl kalla det när ägare känner igen oss?, och "pluggade" lite med Pauline och Rebecca. En kaffe och en halv Brownie senare satt jag ensam igen (P och R hade Italienska) och då kom Linnéa och tittade förbi! längesedan vi sågs känns det som..
Linnéa gick efter ett tag (jag satt nog där i två och en halv timme haha!) Och tillsist kom Anna förbi och fikade lite, iväg bar det sen mot Bodyshop för handkräms shopping och nu är jag Hemma..
har lekt designisse i skolan, skulle på Info&layout lektionen göra om vår favorit tidnings omslag, jag valde såklart en ELLE och det var faktiskt lättare sagt än gjort. Men jag tror nog att jag fick till det tillslut ändå!
Nä, nu ska jag läsa på lite Engelska glosor..
Toodiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0