Heading towards a crazy week.

Hejsan Hoppsan!
Trist höstdag idag, brukar ju vara så när året är nära vintern. Något mellanläge som jag helst hade varit utan. Men snart är det iallafall Första advent (näst nästa söndag) och då åker julpyntet upp! Men eftersom att jag ska fira jul i hufvudstaden (haha!) så blir det kanske inte lika mycket pyntat som det brukar, bäst för Stockholm att det finns snö när jag kommer!
Har ännu inte börjat fundera på julisar än, varken vad jag själv önskar mig eller vad jag ska ge någon annan. Känner liite hur paniken kryper fram, speciellt eftersom att det finns en hel del som jag gärna skulle köpa till mig själv men då räcker förstås inte pengarna till. Dumma pengar!
Nästa vecka blir lite lätt galen, så nu ska jag passa på att njuta av en stor bit kaka efter att jag har käkat lunch!
Ha det bra, le och var gla'
Tjingeling<3
Bild från Rom i Augusti...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0