He estudiado Español todo el tarde..

He estudiado Español todo el tarde, y ahora estoy finito!
Haha, känn på den. Jag kan faktiskt lite spanska!
*************************
Det blåser halv storm nu och jag läste precis att SMHI varnade för stormbyar i hela skåne.. Jotack! Det kunde ni väl ha varnat oss för igår liksom?
Läste även att en lastbil ställt sig på tvären över öresunsbron för att det blåste så mycket! stackars chaufför säger jag.
Hoppas att huset står kvar imorgonbitti.
Fast samtidigt så blåser det just nu åt söder så om det blåser på riktigt mycket kanske jag vaknar upp i Paris imorgon?
Det hade ju faktiskt inte varit helt ouppskattat, speciellt eftersom att ett Spansk prov väntar runt knuten..
Toodiloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0