Här var det tomt.

Dålig aktivitet här från min sida känner jag, men jag har faktiskt fullt upp just nu. Igår var det en helkväll med Åhlin, som inkluderade Italianstyle dinner och äppelkaka framför idol. Och idag var det öppethus på skolan, nu gäller Idrott och Hälsa A plugg inför provet på Måndag. Töjning hit och stretching dit tycker jag men det tycker tydligen inte idrottsläraren..
har lite Spanska att se fram mot sen också. Men nu väntar en väl behövlig fikapaus.
Missade ju förresten Choo släppet idag p.g.a. Skolan, tänkte att en liten liten ängel kanske hade sparat iallafall ett par skor till mig på Shoponline, men så var det inte (kanske var jag lite föör Naiv?) så det blev inga skor den här gången, men tur var kanske det. Jag har ju trots allt sagt till mig själv att spara lite pengar till julklappar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0