Ett stycke trött människa..

Det är jag det!
Efter en timmes super jobbig träning på friskis så stängde min hjärna och kropp av totalt. Den var helt slut när jag kom släpandes in genom ytterdörren för 90 minuter sen och gnällde om att jag var hungrig, som tur var hade mamma börjat med maten så den stod rykande varm på bordet när jag kom ut ur duschen. Tack Mamma!
Nu har jag precis påbörjat min B&J burk och om någon i detta hushållet  också vill ha får den nog skynda sig..
Har bokstavligt talat pluggat hela dagen! Vaknade visserligen sent så dagen blev helt förskjuten men ändå! tror att det har blivit fyra timmar eller något. Och då är jag ändå inte helt klar, sjukt är vad det är. Tur att det finns glass iallafall, annars hade jag gett upp för länge länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0