Brownies and other yummy things..

Idag kom jag hem klockan 5 från skolan! 5!? slutade egentligen två men jag och Anna skulle göra Psykologi arbetet efter hennes matte så jag fick så snällt vänta på att hon skulle bli klar (passade dock på att göra min matte då) Psykologi utkastet är nog nästan klart nu iallafall vilket känns grymt skönt!
Men fortfarande, 5 är typ olagligt att komma hem efter skolan! haha!
Nu väntar Idrott & Hälsa A plugg inför morgondagens prov, jippie.. Ja. Vad är nu en koncentrisk kontraktion mina vänner?
**********
För övrigt så är det ju allas vårat älskade Desperate housewives ikväll och jag har låång sovmorgon imorgon som grädde på moset (mysko egentligen, att man säger grädde på moset.. Hur gott låter det liksom?) Så nu ska jag mysa loss framför brasan och TV:n med varm choklad och marshmallows, om lillasystern inte har grillat upp alla förstås.
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0