awake already?!

Oj, är hon vaken redan tänker ni säkert nu.
Och helt ärligt somnade jag nog aldrig igår..  De där influensa liknande biverkningarna som man fick av det där dumma vaccinet har liksom sugit bort all sömn och bytt ut den mot svettningar, huvudvärk, illamående och smärta! Usch och fy!
Märkligt nog känner jag mig inte sjuk nu, jag kanske precis har haft tidernas kortaste influensa?! haha!
Iallafall, nu ska jag snart pallra mig upp för att äta frukost. Min mage har nämligen gjort klart och tydligt för sig att den är hungrig. Känner för en riktig brakfrukost med ägg och yoghurt, frukt och mackor och kanske till och med en cafelatte? mm..
Ha en bra Söndag nu, imorgon väntar en ny vecka..
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0