"Where should I take you Rose?" "To a star"

God eftermiddag!

Var på stan efter skolan, en snabbis bara, Vad införskaffades?
En bok till Mamma, en tidning och tuggumi+ en dricka. Inget märkvärdigt alltså.
Men det var ganska skönt att bara få gå runt lite och vila hjärnan då den har gått på högvarv hela dagen!
Fysikprovet gick iallafall väldigt bra, det var verkligen inte så svårt som jag hade trott och det var ju bra! Men det sög verkligen ut alla krafter ur mig.

Nu har jag parkerat mig i soffan med datorn och tänkte sitta här tills det är middag och sedan golfträning, snacka om att jag kommer sova gott inatt :) Vilket nog kan behövas då prov veckan fortsätter imorgon med Nationelltprov i matte, hm.. Inte så upplyftande.
Men. Skönt när det är slut på alla proven iallafall!

Hörde idag att det skulle bli supervarmt här i helgen, nästan 20 grader! Men sen så vet man ju aldrig med väderleksrapporten heller..
Shoppa ska jag i vilket fall som gör med mamma på Lördag, Ska nog spana in lite fler Systemkameror då?
Tror dock att jag har bestämt mig för vilken jag ska ha, Nikon D60 blir det till sommaren och gissa om jag kommer vara Photo-maniac då!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0