What a beautiful day.

Hello darlings :)

Vackert väder ute eller vad tycker ni?  
Har varit ute och slagit lite på golfbanan med mamma och Jari. Lite ringrostig kan man ju kugnt säga att jag var, men några slag blev faktiskt ganska hyfsade!
Har även hunnit med en tur på stan med mamma där vi käkade lunch, lax bagel på waynes blev det dagen till ära. Måste verkligen lära mig att baka bagels, det är såå gott!

Just nu sitter jag och tittar på fotboll inomhus, Arsenal-Manchester City. För den som vill veta :)
Sen ska jag (om solen är kvar på altanen då) sätta mig och läsa nya ELLE utomhus och njuta av påsksolen. Annars blir det väl till att läsa den inomhus istället.
Här har det faktiskt varit 18 grader varmt idag, That´s hot! ;) verkligen superväder. Men rödlätt som jag är så får jag ju passa mig lite nu i början av all sol. Annars kommer jag att gå runt som en kräfta hela våren och sommaren, för det är så konstigt att börjar jag våren med att bränna mig så kommer jag att bränna mig mycket lättare sen under sommaren och det har jag ingen större lust med..

Hoppas att ni njuter av det fina vårvädret idag och att ni får en trevlig kväll <3








"In order to be irreplaceable one must always be different."

Love från mig





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0