We're almost adults. When did that happen? And how do we make it stop?

Tjenare Tjenare!

Har varit ute på en promenad i det fina (och varma by the way) vädret och fotat lite, med mig på promenaden var även Mando Diao och mot slutet när den skivan var slut så fick det bli Jack johnson ;)
Jag tror faktiskt att det lyckades bli några ganska hyfsade bilder av den här promenaden också men jag måste verkligen skaffa mig en egen Systemkamera snart, Kan ju inte använda pappas i alla evighet!

Sov ganska länge för att vara jag idag, klockan 10 vaknade jag med solen i ansiktet och det är ju aldrig fel..
Frukost och sedan satt jag och pluggade fysik fram till halv tolv ungefär, och nu har jag inte sååå mycket kvar att göra innan det mesta ska sitta (hoppas jag )
Det har även blivit ett avsnitt av Grey´s och massor av naturgodis från mitt påskägg :)

Nu ska jag nog sätta mig och redigera några av bilderna från idag och senare läsa min nyinköpta tidning (måste verkligen sluta upp med att köpa så mycket tidningar, det kostar mig en förmögenhet varje månad!) haha! menmen, några små laster måste man ha!
eller vad säger ni?

Och för er som vill veta så är det idag, till skillnad från igår, bara 64 dagar kvar till skolavslutningen!
tjoho!

Be careful in the sun !

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0