They have arrived

                         


Hallojsan!

Underbart väder eller hur? Har varit ute hela dagen med skolan och sedan suttit en stund på altanen så nu har jag faktiskt fått lite färg på min bleka hy. Jippie! 
Får inte glömma att smörja in mig med solkräm senare bara (bränner mig lätt som en plätt) glömmer jätte lätt sånt, fattar inte varför?

Ett glatt besked från Posten idag. Mina skor som jag har beställt från Nelly.com har äntligen kommit! Tjoho! Ska ner till stan och hämta dem med mamma när hon kommer hem, åå, hoppas bara att jag kan gå i dem....
De kommer att vara perfekta till skolavslutningsklänningen!
Det är egentligen ganska konstigt att det är så mycket mer spännande att beställa från nätet än det är att handla i affären, kanske beror det på att man faktiskt inte vet 100% hur de ser ut eller om de ens passar. Vad tror ni om den teorin?

Skönt att  det är sista skoldagen för veckan imorgon, ska verkligen sova länge på torsdag (hoppas jag iallafall) Sedan är det nya tag och Nationellaprov nästa vecka (längtar inte) Men på torsdag är iallafall alla Nationella i matte över, slut, finito. Herregud så skönt, det måstye firas då!
Det tar verkligen på krafterna att hålla på med typ 2 prov i veckan, man känner hur hjärnan sakta ändras till kola efter ett tag.
Men nu är det inte långt kvar på terminen och i Sommar ska det slappas kan jag meddela!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0