Sunny day, Sunny day.


 

Hejsan på er!

Igår gjorde jag någonting som faktiskt inte alls var planerat. Jag köpte ett par skor från Nelly.com :)
Till mitt försvar (jag behöver ju knappast nya skor) så var de på 70% rea och kostade då 400:-. Ska ha de på skolavslutningen om jag kan gå i dem de vill säga, De små vackra sakerna har nämligen 9 cm klack, vilket inte är helt normalt för mina fötter... Men jag får väl öva hemma innan.

Även idag kom det en liten surprise i skolan, fick göra Nationellt prov i matte (muntligt) tillsammans med tre andra från min klass. Och trots att det var väldigt oförberett så gick det faktiskt väldigt bra (hoppas jag såklart). tillskillnad från på B1 delen som gjordes i Torsdags (?) och som vi fick tillbaka idag där det inte hade gått fullt lika bra men ändå helt okej.
Så nu har jag bara en del kvar och det är problemlösning som ska skrivas på Tisdag nästa vecka! Gud så härligt när alla NP-matte är slut!

Förövrigt så är det en kort vecka som väntar. Vi går bara Måndag, Tisdag och Onsdag och är lediga sen (studiedag på Torsdag) så då ska det slappas, förmodligen plugga lite till matten och So:n, men det skulle ju faktiskt bli 25 grader varmt här nere till slutet av veckan så lite solande måste det också bli :)



Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0