Some people just...argh!

Hej darlings!


Är väldigt irriterad här hemma i soffan just nu! Skulle ju egentligen haft No prov imorgon, helt okej tyckte jag och var färdig med pluggandet osv.
Sedan på lektionen idag så visar det sig att vissa (läs, väldigt få) inte kunde det som vi ska kunna tills imorgon och de börjar genast bråka med läraren och säga att det är hans fel?!
 Och nu har det då slutat som så att provet är nästa vecka istället.. Kanske låter bra men (there is always a but)
Det råkar vara så att nästa vecka har vi inte bara Engelska prov, utan även ett nationellt prov i Matte och nu då detta jäkla fysik prov på det också.. Gash!

Aja, nu ska jag sluta klaga..
Har min "sluta tidigt" dag idag så efter skolan gick jag ner på stan och provade lite klänningar på MQ. Hittade tre som jag provade varav två var super snygga och satt jättebra! synd bara att den ena kostade 900:-...
Vet inte om jag känner för att lägga så mycket pengar på en klänning just nu (sparar till en systemkamera) :).

Ikväll börjar Uggly Betty säsongen igen förresten!
Jag är verkligen en sucker för serier, fastnar i dem på ett kick och sedan är jag fast.
Desperate Housewives, Gossip Girl, Greys Anatomy, Vänner, Sex and the City.. Ja ni fattar?
Är det bara jag som är sådan eller ligger det i mänsklighetens natur? ;)
Nä.. nu ska jag fortsätta att mumsa på mitt påskägg och titta klart på den gamla reprisen av Vänne som jag tror att jag har sett typ två miljoner gånger.. (haha, vad var det jag sa?)

ha det bra!

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0