Noblesse, limited edition

Hejsan Hoppsan!


Min syssla just nu hänger mycket väl ihop med rubriken (käkar nämligen noblesse för itllfället) tror att  jag snart har klämt i mig en HEL ask själv! Det ni :)
Kan nog med säkerhet säga att det är på top 5 listan över godaste godiset! Vad tycker ni om noblesse?
Tyra Show rullar på tv:n fast jag borde egentligen göra Fysik.. Men att rita upp hur de olika kraftverken fungerar känns inte allt för lockande just nu. tar väl det sen.. Kanske?

När mamma kommer hem tror jag att vi ska ta en runda på stan, måste visa henne två klänningar som jag kanske vill ha på skolavslutningen och på kusinens student. Kanske kanske blir det någo shoppat också? Känns som en impulsköpar dag idag = inte bra!
Impulsköp har en tendens att inte alls bli bra i slutändan och ändå fortsätter jag bara att köpa dem gång efter gång. Konstigt eller hur? Man borde ju lära sig efter några gånger men icke.

(avbrott för att meddela att Noblesse asken nu är alldeles slut, hoppsan)

Längtar galet mycket efter helgen och att få sova änge på morgonen, trots att jag precis haft påsklov!
Men en helg betyder ju att en vecka har gått och då är det även en vecka mindre till sommarlovet. Så varför skulle man inte längta till helgen?
Dessutom så är det ju Linnéas födelsedags middag på Lördag också, ska verkligen bli jättekul! så det längtar jag såklart också till!


Nu ska jag kolla temperaturen ute för att se om klädbyte behövs till stan-rundan, och sen får jag väl hitta på någonting roligt.... (detta kommer förhoppningsvis inte att innefatta NO)

Tjingeling <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0