No.02

Hej på er!

Var sjukt hungrig när jag kom hem (konstigt, när det var god (!) mat i skolan) men iallafall. Så nu har jag precis Tagit lite Keso med sylt, en macka och ett äpple (sa ju att jag var hungrig!)
Ska snart slå upp min älskade matteböcker *host host* och göra lite av de gamla nationellaproven som vi fick att öva på, vi har ju första nationella i matte på Torsdag nästa vecka..
Men innan dess ska jag kolla i nya H&M inrednings katalogen som kom idag. Jag tycker faktiskt att det finns väldigt mycket nice i den. Tycker inte ni det?

Ikväll är det en sådan jobbig kväll när man inte vet vad man ska välja av det som går på tv (BIG I-landsproblem, jag vet) Både Roomservice, Greys anatomy som jag troligtvis spelar in, Leila på landet som mamma alltid vill se och sedan så är det ju min livlina här i livet (Arsenal) på Viasat sport Arsenal-Villareal.
Om det nu hade varit så att vi hade tv1000 här hemma så hade valet varit enkelt, men nu är det ju då så att vi inte har det och då blir det problem. Får väl sitta med datorn på medans jag tittar på Greys(?), snälla mamma! haha!

Innan mina små TV-val börjar för kvällen ska jag iallafall ut och ha golflektion, 19,00-20,00..
Hoppas hoppas att det går bra!
Jag har ju inte sänkt mig något i handikapp (36), såg visserligen att det var fler i min grupp som hade 36. Men samtidigt var det några som hade neråt 20 :/ HJÄLP! hur får man det liksom?!

Nä, nu får jag sluta sitta och nörda mig framför datorn och börja plugga... Snart iallafall....
En lite vårig bild (ursäkta kvaliten, skyller på att jag inte har hunnit PSA den ordentligt än) ;)

Ha det bra!
Tjingeling <3



Kommentarer
Postat av: Hanna

HAha, dessa tv-problem! Garsh, det gör mig tokig också XD Sluta kolla kanske? ^^ omöjligt.



Well, kul att se att det inte bara är jag som "tjingelingar" mig. ;)

2009-04-15 @ 19:23:43
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0