Never say never again

Hejsan gott folk!

Underbart väder ute idag. Men tyvärr så sitter jag inne och läser på det sista inför fysikprovet imorgon, hur kul låter det på en skala från 1-10?
Önskar bara att jag kunde bli klar snart så att jag kan sätta mig på balkongen och läsa eller ta med kameran ut och fota alla fina nyutslagna träd!
Jag får kanske trösta mig med mitt påskägg som faktiskt (hör och häpna) har godis kvar i sig :)  Hur står det till med era påskägg? Finns det någonting kvar?

Lyssnar på Joshua Radin, Today är låten som spelas nu och den är helt underbar. Finaste delen är den här:
You looked right through me
There was no one else
I sat beside you and became myself today

När jag tänker efter är jag nog ganska mycket ett musik-freak. För även om jag inte lyssnar på musik alla dygnets 24 timmar så går jag nog och små sjunger på antingen det ena eller andra mest hela tiden. Haha,  lite konstigt kanske men alla runt om kring mig har nog vant sig vid det här laget.. Hoppas jag iallafall ;)
Är ni som jag och har vissa låtar som ni alltid lyssnar på?
typ alltid samma låt när ni är glada, och alltid samma när ni är trötta osv?
Sån är nog jag, fast det går såklart i perioder som allting annat
Men en sak som jag alltid har älskat och (förhoppningsvis) alltid kommer att göra är låtar där texten verkligen betyder någonting, klarar verkligen inte av techno "dunka dunka" musik. Visst, texten kan vara jättefin även i en techno låt men man hör ju iallafall inte vad de sjunger för "dunka dunkat" överröstar allting annat.

Haha! jag gör verkligen allting för att slippa plugga... Det var ju inte meningen att inlägget skulle bli såhär långt. Oopise!
Men men, jag kanske ska se mig själv som klar med pluggandet. Det är faktiskt inte bra att plugga för mycket heller, då slutar det bara med att man glömmer istället.



Blev otroligt sugen på Jordgubbar så jag slänger med en bild från Påskens Jordgubbsköp



Ta han om er!
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Anna barnbarn

Hejsan vännen! skönt med några prov klara iallafall, here we go på nästa! I like the picture, suugen på jordgubbar :D <3

2009-04-22 @ 16:01:53
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0