my stomach is a balloon

Hello Darlings!


Sitter och finurlar framför datorn.. Finurlar förresten, vem säger så?! aja..
Här har vi precis käkat middag i sann Lady & Lufsen anda. Köttbullar (hemmagjorda of course) , spaghetti, mozzarella och ketchup :) Efterrätten var jätte gulliga och goda för den delen biskvier (de såg ut som kycklingar därav gulliga). Min mage står nu i fyra hörn och passar utmärkt in på rubriken.

Ikväll ska jag nog ta och lyxa till det lite och göra en ansiktsmask och fixa naglarna, Hoppas att det är någonting bra på tv såg att kanal5 har bytt ut dagens Roomservice mot hockey (!) hallå vad är det liksom?!
Tror att jag ska inhandla någon ny tv-serie box imorgon.. Grey´s anatomy, Desperate Housewives, Vänner, Ugly betty ? Valen är många.. Help me out here!

Förresten har jag ju inte skrivit något om min & Linnéas lilla Weekend i Oslo, som visserligen inte var över en Weekend men ändå.
Vi hade verkligen supermysigt och jag hade ingen aning om att Oslo var en så pass vacker stad! vi lyckades hitta vad vi tror är de gamla kvarteren och där var det otroligt fina byggnader, vissa såg dock ut som att de skulle falla ihop som korthus om det skulle blåsa mycket någon dag. Men det får vi väll hoppas att de inte gör!
Vi fattade ganska kvickt varför man säger att Oslo är världens dyraste huvudstad då en kaffe latte kostade ca 40 spänn! 40 spänn people!
Trots detta så köpte jag faktiskt en superfin kort skinnjacka som var på halva av halva priset.. Kostade  150 Norska vilket är ungefär 200 svenska. Helt okej pris för att vara världens dyraste huvudstad va?




Om ni någon gång har undrat hur en solnedgång över Oslo ser ut så får ni svaret här ;)
Om ni inte har undrat..Så har ni svaret här iallafall..


I wish you all a pleasant Wednesday evening <3

Kommentarer
Postat av: linnéa

emma, det var en supermysig tvådagarsresa och tack så jättemycket! <3

2009-04-09 @ 21:41:06
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0