Monday afternoon.

Hello folks!

Har precis sagt hejdå till Anna som var här efter skolan, vi pluggade faktiskt fysik! Och nu sitter jag här med Vindruvskålen i högsta  hugg och mumsar på :)

Skönt är det att en dag gått av "helvetes veckan" dock är inga prov avklarade då de börjar imorgon med Engelska... Sedan No och tillslut Nationella i matte. Usch! Snacka om att jag kommer att sova som en prinsessa på fredag kväll, somnar säkert vid åtta för att inte vakna förräns vid tio på Lördag. Nice!

Har inte hänt så mkt annat kuligt idag, dagen har mest rullat på i sin makliga lilla takt (som ibland är alltför långsam)
Och inte är det någonting på TV på Måndagar heller så då finns det inga ursäkter för att inte plugga kväll, ser ut som att jag har en tråkig eftermiddag och kväll framför mig, hm.....

Nästa vecka är iallafall väldigt soft.
Vårtema dag och lunch på gröningen på Tisdagen, vilket betyder att vi slutar typ 1! och sedan är vi lediga Torsdag&Fredag, känns som att det kommer att behövas då!

Tjingeling<3



Härlig bild från London i höstas!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0