MMmm. rabarberkaka :)

Hejsan Hejsan!

Måste bara börja inlägget med att säga att Rabarberkaka är gott!
Bakade en innan lunch och jisses vad god den blev.. Visste inte att jag hade den Bagar-ådran i mig (eller inte...). Jag var ju tvungen att  lägga till lite extra sockerchock idag efter gårdagens födelsedags middag hos Linnéa :)

Middag var förresten supermysig.. Jättegod mat och prinsesstårta!
Desusutom massor av skratt när vi senare på kvällen spelade med andra ord och Rappakalja. En riktigt trevlig kväll alltså (Tack så supermycket Nea)!
Det behövdes verkligen en rolig helg inför denna "helvetes veckan" som kommer.. uscha för rysningar bara jag tänker på den.

Snart ska jag, Pappa och Ronja åka och titta på Kamera till mig, jag kan ju som sagt inte fortstta att kidnappa pappas kamera så fort  jag ska någonstans eller hur?
Det blir nog något att önska sig till skolavslutningen.
Förresten, på tal om skolavslutning så har jag (redan) hittat och köpt (läs; fått av mamma) en skolavslutningsklänning! Jipppie :)
Från MQ kommer den och den är kritvit med röda, ganska stora, rosor på, väldigt fin faktiskt!
hoppas nu bara att det inte blir en regnig skolavsl. som vanligt för då kommer lilla jag att frysa om benen då den inte är superlång (går typ till knäna)

Nu ska jag skutta ut till pappa och syster i trädgården och göra av med lite socker-chocks överskott energi, krångligt ord det blev där.

Ha det bra så länge

Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

tack så mycket själv! du hjälpte till med supermyset, hih! <3

2009-04-19 @ 18:29:43
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0