lapar sol :)

Hello everyone!

Har haft en underbar dag, med mycket sol såklart!
Nu går tv:n varm medans jag försöker att stilla mitt lilla solsting som skapades tidigare.

Äntligen har påsklovet infunnit sig och jag har nog inte riktigt hängt med i svängarna och fattat att det faktiskt är LOOV nu! måste försöka inse det nu, annars kommer jag att vakna typ sju imorgon. Inställd på skoltid som vanligt och det vill jag ju inte
Får väl försöka (med betoning på försöka) vara uppe länge ikväll, det underlättar ju faktiskt lite att det går två filmer med Brad Pitt på Tv ikväll + att jag och mamma tänkte hyra "burn after reading". Filmerna är 1. troja och 2. fight club. Inte dåliga filmer direkt eller hur?
Ganska konstigt egentligen hur man kan må så bra av att se på film lite då och då.. Det kanske beror på att man lever sig in i en värld som är långt bort från vardagen eller något.
På tal om film så fick vi se en film om historien bakom ondskan i skolan idag. Det var faktiskt intressant att se hur Jan Guillou tänkte när de värsta scenerna spelades in. Kan ju inte ha varit lätt att återuppleva allt ännu en gång!

Så en skön Fredag väntar. Pizza på menyn, Brad Pitt på Tv:n och Godis eller Glass i skålen.
Oj.. nu började min mage kurra. ska nog tassa bort till kylen i jakt på någontin gott.

kramar från mig till er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0