I´ve heard rumors of your beauty. And for once, the gossip is right

Hej på er denna Skärtorsdag!

Sitter i soffan och försöker redigera lite bilder som jag tog när jag, pappa och lillasyster var ute i skogen på en liten kvällspromenad precis, det går inte allt för väl kan jag säga.
Vet inte om det är att jag är väldigt bra på att fota eller att jag suger på Photoshop men någon skillnad på bilderna blir det inte..

Otroligt vilket väder det har varit idag, satt ute på balkongen i en timme vid tre och läste en bok och det var riktigt skönt, så länge solen var framme såklart.
Tror till och med att jag har lyckats få lite färg i ansiktet idag :)

Måste även passa på att gratta Linnéa som fyller 16 idag!
Grattis Cupcake!

Idag har jag också hunnit med lite fysik plugg (USCH!) och påskmat-shopping med Marie och Lillasyster. kaos i mataffären kan man lugnt säga, men vi tog oss igenom den ganska kvickt och jag kom faktiskt ut en Grey´s Anatomy säsong rikare.
Så nu har jag 6 timmar och 16 minuter Grey´s som väntar på mig en regnig dag!

Här kommer lite bilder från dagen som gått.....









Kommentarer
Postat av: linnéa

tack så mycket sugar cake!

grey's in my heart! <3

2009-04-09 @ 21:50:02
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0