Gash! Klädproblem med stort K

Hejsan!

Ska ju som sagt på födelsedags middag hos Linnéa ikväll och jag har spenderat den senaste timmen med att riva ut garderoben och försöka hitta något som jag kan ha på mig. Vilket förresten var svårare än jag trodde!
Men nu har jag iallafall bestämt mig för en Ljusblå Acne klänning, svarta strupbyxor och ett par svarta skor, så det blir nog bra..

Innan lunch idag (som förresten var supergod pestopasta) så var jag och pappa på golfbanan och slog lite. Lånade en klubba där för min bag är inlåst i mammas bil som står i garaget och mamma är inte hemma idag.
Klubban var som de sa på golfbanan mjuk, följsam och förlåtande (och ja, jag pratar fortfarande om en golfklubba) visst den var jätte bra att slå med men förlåtande? Hur sjutton kan en pinne med en klump i en ände vara förlåtande?!
Aja, det är väl bara att acceptera att jag inte förstår hela den här golfkulturen.. eller?

Nä, nu ska jag försöka locka mitt hår lite grann.

Tjingeling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0