"Can i stay here?" " You can stay forever "

Goddagens!

Äntligen är proven slut för denna veckan!  Nationella imorse gick nog ganska bra.. hoppas jag, men man vet ju aldrig. Vissa frågor vet jag visserligen att jag svarade fel på men så är det väl ibland?

När jag kom hem så satte jag mig iallafall i parken och solade lite, men sen så kände jag hur det började bli lite väl varmt i ansiktet och då gick jag in och kollar nu på vänner istället  :)
Märkligt hur man kan kolla på samma avsnitt av vänner tjugoelva gånger och fortfarande skratta åt samma skämt, eller det kanske bara är jag som har dålig humor?

Jag såg igår att Champions league semin mellan Arsenal och Manchester United inte ska visas på "vanlig" tv utan bara på Tv1000!
Varför undrar jag då!?
Jag vill ju också se den, varför kan den inte bara visas på Sexan som de flesta andra CL matcher?
aja, får väl följa den från Arsenals hemsida istället....

Hm, ja just det! 
Ikväll är det ju då HIF-Halmstad som jag och mamma ska gå på. Första matchen för i år och det ska faktiskt bli jätte kul!Sommarkänslorna tittar alltid fram fram när vi är på fotboll :)
Men nu är det iallfall inte långt kvar till Skolavslutningen, 53 dagar, för att vara mer exakt. Och tänk vad fort tiden kommer att gå, Jippie!

Nu får ni ha det så bra i vårvädret.

Tjingeling<3

PS. Nu krånglar internet så det inte går att lägga upp bilder heller, aja, det får väl bli ett bildlöst inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0