Jag part uno

Namn: Emma                    

Beroende av: Kaffe, sysselsättning


Vad tror folk om dig? Vete sjutton..

Stämmer det? Antagligen. 

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och mina ben


Hur imponerar man på dig? Man är modig och vågar följa sina drömmar.


Vem ringde du senast? Mor min..

 

Antal timmar sömn inatt: 8 timmar oavbruten djupsömn


Sov du ensam: Nej, Anna sov i en uppblåsbar säng bredvid mig.


Brukar du komma i tid: Japp! Hatar att vara sen.


Vad tycker du om fötter: Ingen åsikt. Möjligtvis att de är ett lite märkligt fenomen.


Hade du en bra kväll igår: Yesbox!


Favoritdryck på morgonen: Té eller kaffe


Sysslar du med någon idrott: Golf, (jag är nog nästa Tiger, typ..)och lite gym.


Är du nöjd med ditt liv: Ja, men det finns en massa massa saker som jag vill göra! Som t.ex. gå på ett toppuniversitet.


Vad är det värsta du vet? Falskhet och människor som tror att de är så himla mycket bättre än alla andra och då tar sig rätten till att göra både det ena och det andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0